Twoja reklama w interneciewww.twojastrona.pl

Marketing internetowy

Reklama Google Ads

Reklamy tekstowe oraz produktowe w wyszukiwarce Google. Banery graficzne oraz reklamy wideo w najpopularniejszej platformie YouTube. To możliwości, które oferuje platforma Google Ads.

Skuteczna

Precyzyjne możliwości kierowania. Bądź tam, gdzie szukają. Buduj świadomość poprzez kierowanie do ściśle określonych grup odbiorców w YouTube i sieci reklamowej Google.

Mierzalna

Pełna integracja z narzędziami analitycznymi jak Google Analytics zapewnia mierzenie wszelkich działań, które użytkownicy wykonują na stronie internetowej, a także porównanie skuteczności kanału Google Ads z innymi formami reklamy internetowej.

Transparentna

Płać za efekty. Koszt i zasięg reklamy jest do oszacowania zanim jeszcze uruchomisz pierwsza kampanie Google Ads. Możesz rozliczać się od kosztu kliknięcia, ilości wyświetleń banerów (CPM), obejrzeń reklam (CPV), lub płacić bezpośrednio za konwersję (CPA).

Formaty reklamowe

Z Google Ads możesz rozpocząć lub wesprzeć działania marketingowe w swoim biznesie.

Sprawdź, który format kampanii będzie dla Ciebie odpowiedni. Jeśli nie jesteś przekonany, napisz do nas!

Kampanie w sieci wyszukiwania

Bądź tam gdzie szukają potencjalni klienci. Reklama w wyszukiwarce Google jest niezwykle skuteczna, a jej efekty są natychmiastowe.

Kampanie w sieci reklamowej

Reklamuj się za pośrednictwem banerów w najpopularniejszych serwisach internetowych oraz YouTube.

Kampanie promujące aplikacje

Kampanie promujące aplikacje ułatwiają reklamowanie w najpopularniejszych usługach Google jak wyszukiwarka, Google Play, YouTube, sieć reklamowa Google.

Kampanie produktowe

Sprzedawaj produkty za pośrednictwem reklamy wyszukiwarce Google. Wysoce skuteczna – produkt, cena, sprzedawca, koszty przesyłki – to informacje decydujące o zakupie i widoczne już bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Kampanie wideo

Reklamy wideo w serwisie YouTube oraz sieci reklamowej Google.

Kampanie Gmail

Reklama w kliencie poczty Gmail.

O Push Agency

Jesteśmy niewielkim zespołem specjalistów z zakresu marketingu Google Ads i web developmentu. Oba sektory są ze sobą ściśle powiązane i zależne. Łącząc doświadczenia możemy oferować naszym klientom nie tylko skuteczne działania marketingowe, ale również  wspierać w rozwoju biznesu zapewniając dostęp do najnowszych rozwiązań w zakresie stron internetowych.

2,018

Działamy od

356,567

Jakaś fajna statystyka 2

43,655,436

Jakaś fajna statystyka 3

Zanim zadecydujesz, słów kilka jak działamy.

Nie jesteśmy korporacją. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie 🙂

Kim jesteś?

01

Napisz nam o swoim biznesie i celach jakie chcesz osiągnąć dzięki reklamie. Jeśli masz doświadczenia w marketingu internetowym daj nam znać. Będziemy mogli wyciągnąć konstruktywne wnioski i dostosować ofertę.

Czy Google Ads to odpowiednia reklama dla Ciebie ?

02

Działamy w oparciu o performance marketing, czyli marketingu efektywnościowym. Zależy nam, abyś nie “przepalał” budżetu na reklamy, które nie przynoszą efektów.

Ile będzie kosztować?

03

Zanim jeszcze uruchomisz pierwszą kampanie jesteśmy w stanie oszacować koszt jaki będziesz musiał ponieść za reklamę.

Do dzieła!

04

Wolimy działać, niż się zastanawiać. Jeśli jednak jeszcze się wahasz poniżej znajduje się sekcja z najczęściej pojawiającymi się pytaniami, w których udzielamy odpowiedzi.

TOP B2B Companies 2019 Clutch Push Agency

 

 

Jesteś zainteresowany współpracą?

Pytania i odpowiedzi

FAQ

Jaki będzie zasięg i koszt kampanii ?

W przypadku kampanii Google Ads, zanim podejmiesz współprace przygotujemy dla Ciebie raport w którym oszacujemy koszt i zasięg kampanii które chciałbyś przeprowadzić

Więcej o planowaniu kosztów reklamy w wyszukiwarce znajdziesz na naszym blogu.

W jaki sposób rozliczamy się z działań?

Rozliczamy się za koszty przygotowania oraz prowadzenia kampanii. Wszelkie kwoty i stawki zostają ustalone i określone w umowie.

1. Opłata za przygotowanie kampanii występuje zanim jeszcze uruchomisz pierwsza kampanię.

2. Koszty prowadzenia kampanii na zasadzie comiesięcznej faktury vat.

3. Inne działania, których zakres wykracza poza pierwsze 2 punkty rozliczane są według stawki roboczogodziny.