Czyli jak pomogliśmy Oxysport Polska zwiększyć sprzedaż oraz liczbę wyświetleń.
Współpracę z Oxysport zaczęliśmy od spotkania z zarządem firmy i przedstawienia możliwości pomocy. Oxysport jest wodą tlenową, na którą właściciel posiada wyłączną dystrybucję na Polskę. Od razu zobaczyliśmy potencjał w możliwości pomocy marce w rozwoju na polskim rynku. Pierwszym etapem było wypracowanie wspólnej wizji – celu istnienia strony internetowej oraz związanych z nią możliwości. Zdecydowaliśmy się na stronę wizytówkę prezentująca aspekty wody tlenowej, a funkcje sklepu przerzuciliśmy na stronę sh2op.pl, która posiadała już bazę stałych Klientów i większe możliwości sprzedaży.
Na kolejnym spotkaniu uzgodniliśmy aspekty techniczne strony internetowej. Firma posiadała już własna skrzynkę pocztową oraz domenę internetową. Hosting, który pozostał po poprzedniej firmie wykonującej zlecenie nie był najbardziej optymalnym wyborem, więc konieczne było przejęcie danych dostępowych, zmiana hostingodawcy oraz przeniesienie poczty. Wykupiliśmy nowy hosting, podpięliśmy domenę oraz skonfigurowaliśmy skrzynkę pocztową.
Uzgodniliśmy także wstępną strukturę strony oraz rodzaj podstron w serwisie. Jeśli chodzi o koncept graficzny, firma Oxysport zdała się na nasze poczucie estetyki. Przedstawiliśmy naszą wybraną wizję oraz otrzymaliśmy zielone światło do jej wdrożenia.
Strona internetowa wymagała odpowiedniej instalacji systemu zarządzania treścią, konfiguracji motywu, dodania takich elementów jak galeria zdjęć, prezentacja produktu, informacji kontaktowych oraz czatu.
Ważną rzeczą było również odpowiednie przygotowanie strony do wymogów RODO – co uczyniliśmy dodając politykę prywatności oraz informacje o używaniu Cookies na stronie.
Po wdrożeniu projektu przyszedł czas na konsultacje i odpowiednie poprawki graficzne na stronie internetowej.
Następną kwestią było wdrożenie analityki oraz dodanie możliwości śledzenia zachowań użytkowników w celu optymalizacji strony w późniejszym czasie.
Jeśli chodzi o działania marketingowe – zostaliśmy poproszeni o promocję marki na targach fitness, co uczyniliśmy przeprowadzając odpowiednio stworzoną kampanię promującą wodę tlenową na wydarzeniu. Skutkiem działań marketingowych, które trwały 1 tydzień było zwiększenie świadomości marki, pomogło to również w zwiększeniu liczby polubień na fanpage z 802 do 892 polubień.
Podsumowując: sprzedaż produktu wzrosła o 16% od początku prowadzonych działań. Zwiększyła się także liczba wyświetleń strony – wzrost o 32%.
Oxysport Polska
Strona internetowa i działania marketingowe dla jedynej w Polsce wody tlenowej.