Nasza współpraca z

Beauty Room Salon Kosmetyczny

Czyli jak pomogliśmy Beauty Room Poznań zwiększyć ilość wyświetleń i rezerwacji online.


Współpraca z Beauty Room Poznań wymagała sprawdzenia możliwości rozwoju salonu oraz poznaniu specyfiki Klienta, a w tym przypadku Klientki docelowej – model persony.

Na wspólnym spotkaniu ustaliliśmy, że jeśli chcemy konsekwentnie promować salon i otworzyć się na Klientki, które są zainteresowane zabiegami kosmetologii estetycznej, należy zmienić szatę graficzną strony internetowej.

Po analizie specyfiki zbudowania strony, najbardziej optymalnym czasowo i jakościowo rozwiązaniem było postawienie od nowa systemu zarządzania treścią oraz ponowne wdrożenie projektu graficznego wraz z treścią.

Rozwiązanie to było również korzystne ze względu na prędkość strony. Witryna przed postawieniem nowej została dokładnie wyczyszczona.

Pierwszym krokiem w odpowiednim przebudowaniu strony było docelowe rozpisanie struktury strony oraz wyszczególnienie wymagań przez Klienta. Musiała być  ona szybka, nowoczesna, w pastelowej stylistyce oraz pasować do prowadzonych zabiegów kosmetologii estetycznej.

Po wybraniu nowej szaty graficznej strony ważną rzeczą było odpowiednie przygotowanie tekstów na witrynę. Ceniąc sobie profesjonalizm, zostało to zlecone zewnętrznej firmie, która jest ekspertem w zakresie copywritingu.

Programista mógł przystąpić do odpowiedniej konfiguracji strony oraz przygotowaniu projektu pod wprowadzanie tekstów. Następnie zajęliśmy się dodaniem galerii zdjęć oraz interaktywnego czatu, odpowiednio dodaliśmy również sekcje usług oraz cennik. Strona została również przygotowana pod RODO – dodana polityka prywatności, informacja o Cookies oraz odpowiednie zgody kontaktowe w formularzu.

Po odpowiednim przygotowaniu warstwy programistycznej przyszedł czas na skonfigurowanie analityki (Google Analytics oraz Facebook Pixel) oraz możliwości tworzenia map cieplnych działań użytkowników na stronie.

Rzeczy te przydadzą się w odpowiednim poprawianiu strony tak by spełniała swoją najważniejszą funkcję – sprzedaży.

Po konsultacjach z Klientem zaoferowaliśmy także swoją pomoc w zwiększeniu ruchu oraz rezerwacji usług. Doszliśmy do porozumienia, że najlepszą platformą do targetowania Klienta docelowego jest Facebook oraz Instagram.

Stworzyliśmy strukturę kampanii Facebook Ads, a po odpowiednim połączeniu kont Facebook z Instagram mogliśmy targetować kampanię na obie platformy. Konwersje zostały odpowiednio mierzone poprzez eventy ustawione w Google Tag Manager.

Podsumowując:

Kampania zwiększyła ruch na stronie o 67% oraz przyniosła 32% więcej nowych Klientek do salonu dzięki rezerwacją online.

Beauty Room

Strona internetowa i działania marketingu online dla gabinetu kosmetologii estetycznej w Poznaniu.

67

Wyświetlenia

32

Rezerwacje online

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z Nami w celu rozmowy odnośnie współpracy.

WSPÓŁPRACA